Tuesday, 28 February 2012

PE ITU CINTA ???

"cinta itu..byk pengertian..
tapi bagi ak cinta adalah...kawan sejati.
Orang yang mencintaimu meskipun telah megenalimu dengan
sebenar-benarnya iaitu baik atau burukmu.setiap yang kita lakukan
bialah jujur kerana kejujuran itu telalu penting dalam sebuah kehidupan.
Tanpa kejujuran hidup sentiase menjadi mainan orang oleh itu jangan
tertarik kepada seseorang kerana parasnya.sebab keelokan paras dapat menyesalkan.
jangan pula tertarik kepada kekayaannya kerna kekayaan dapat musnah.
tertariklah kepada seseorang yang dapat membuatmu tersenyum, kerana
hanya senyum yang dapat membuat hari-hari yang gelap menjadi cerah
ibarat kata orang setiap bunga mawar pasti ada durinya.
dari kesusahan itu akan diperolehi kesenangan dan kebahagiaan,
seprti durian berduri kerana sedap isinya, kulit manggis pahit sbb manis didalamnya
dan bunya ros berduri kerana harum baunya..
dan jika seseorang hadir dlm hidup kamu menjadi sebahagian daripada kamu,
tetapi atas sbb tertentu dia terpakse pergi, jangan terlalu sdih,terimalah kenyataan itu
dan sekurang-kurangnya dy pernah membahagiakan kamu tetapi..apabila
ada yang datang.jangan biarkan ia berlalu pergi dan jika esok kalau ia masih
bertandang, jangan harap ia akan datang kembali...

Tuesday, 6 September 2011

gembira layang sayang

saya gembira dan bahagia gan awak fatin fasihah sayang( my ucuk )
saya harap sungguh ite akan bahagia macam sekarang untok selama-lamanya..
saya terima awak dengan sepenuh hati..
i love u fatin fasihahh sayang..
love u soo much...<3 <3 <3

Thursday, 21 July 2011

TANPAMU SIAPA KU NE SAYANG

Tanpamu Hidup Jadi Sunyi..
Tanpamu Ku Seakan Mati..
Tanpamu Bagai Malam Tanpa Bintang..

Tanpamu Aku Kan Tersesat..
Tanpamu Tiada Lagi Hasrat..
Tanpamu Seakan Jantungku Berhenti..

Kau Yang Terindah Dalam Hidup Ini..
Dan Tak Akan Pernah Berubah Selamanya..
Aku Terlahir Hanyalah Untuk Kamu..
Jadi Pelindung Dirimu..

Tanpamu Nafasku Terhenti..
Kernamu Ku Ada Disini..
Tetap Bersamaku..
Selalu Disampingku Untuk Selamanya..

Kasih Yakinlah Kepada Diriku..
Sayang Dan Cintaku Pun Hanya Untukmu..
Dan Takkan Berubah Untuk Selamanya..
Cintaku Padamu..

Saya Sayang FAtin FasiHah ZahRi..
MY UCUK !!!

Your Monster..
<3 <3 <3

Wednesday, 20 July 2011

sayang awak sayang

saya kembali senyum..
thanks sayang..
hope pas ne ite bahagia..
saya xnk berulang lg malang y ite timpa tu..
sya nk awk selame-lamenya syg..
lau boleh cmpi ite naek pelamin same2..
sy nk teman u cmpi ite msok kubor same2 syg..
xnk kehilangan awk lg..
hope awk xen maen en saya lagi,..cm ne awk dah wat kat saya sayang..
saya nk atynfong..
jgn la maen en perasaan saya lg..
saya cintakan awk cyg..
saya sayang awk cyg..
need u forever n ever...
<3 <3 <3

Monday, 18 July 2011

gila saya skrg nk awk fatin fasihah

knp awk wat cm ne kt saya...
awk suke ker wat saya sakit n nagis ari2..
sakit...sakit...sakit la sayang...
apa salah saya sampi awk wat saya cm ne...
knp awk muncul dpn saya...
knp awk muncul dalm hdup saya n wat saya cm ne...
saya nk awak balik la fatin fasihah...
saya da xbleh tahan kesakitan hati saya ne lg...
saya dah xbleh nk belakon benci awk lg..
saya sayang awk fatin fasihah...
saya nak awk !! saya Nak awak !! Saya Nak Awk !!!
<3 <3 <3

saya sayang awak lagi fatin fasihah .

knp la dy xpham2 lg...
saya nk awak balik sayang..
setiap kali saya pangdang awk saya ase ati saya ne d cucuk2 gan jarom..
saya xde niat pown nk maen en awk cyg...
saya xnk berlaku lg dlm hdup saya pe y awk da wat kt saya seblom ne..
saya nk fatin fasihah saya gan penuh hati cinta...
saya nk mula en hdup atynfong yang baru...
balik la sayang...saya tgu awak...
xde owg laen y leh pegang tgan saya tok tman berjalan...
love you sayang...<3

Sunday, 22 May 2011

merindui Fatin Fasihah

Merana setiap mlm..
rindu kat awak fatin fasihah sayang..
balik kat saya...
cmpi sekarang saya tgu awk...
ati ne xsanggup nk tinggalkan awk sayang...
kenangan awk gan saya wat saya kuar air mata setiap mlm...
trpikir2 knp awk tinggal en saya ???
apa salah saya kt awk ???
saya cintakan awk sayang...
saya nk cinta atynfong alek sayang....
saya sayang awk fatin fasihah...
fong yun wah sanggup terima awk alek sbelum trlambat n terjadi pape sayang...
i love you fatin fasihah...
<3 <3 <3