Thursday, 21 July 2011

TANPAMU SIAPA KU NE SAYANG

Tanpamu Hidup Jadi Sunyi..
Tanpamu Ku Seakan Mati..
Tanpamu Bagai Malam Tanpa Bintang..

Tanpamu Aku Kan Tersesat..
Tanpamu Tiada Lagi Hasrat..
Tanpamu Seakan Jantungku Berhenti..

Kau Yang Terindah Dalam Hidup Ini..
Dan Tak Akan Pernah Berubah Selamanya..
Aku Terlahir Hanyalah Untuk Kamu..
Jadi Pelindung Dirimu..

Tanpamu Nafasku Terhenti..
Kernamu Ku Ada Disini..
Tetap Bersamaku..
Selalu Disampingku Untuk Selamanya..

Kasih Yakinlah Kepada Diriku..
Sayang Dan Cintaku Pun Hanya Untukmu..
Dan Takkan Berubah Untuk Selamanya..
Cintaku Padamu..

Saya Sayang FAtin FasiHah ZahRi..
MY UCUK !!!

Your Monster..
<3 <3 <3

Wednesday, 20 July 2011

sayang awak sayang

saya kembali senyum..
thanks sayang..
hope pas ne ite bahagia..
saya xnk berulang lg malang y ite timpa tu..
sya nk awk selame-lamenya syg..
lau boleh cmpi ite naek pelamin same2..
sy nk teman u cmpi ite msok kubor same2 syg..
xnk kehilangan awk lg..
hope awk xen maen en saya lagi,..cm ne awk dah wat kat saya sayang..
saya nk atynfong..
jgn la maen en perasaan saya lg..
saya cintakan awk cyg..
saya sayang awk cyg..
need u forever n ever...
<3 <3 <3

Monday, 18 July 2011

gila saya skrg nk awk fatin fasihah

knp awk wat cm ne kt saya...
awk suke ker wat saya sakit n nagis ari2..
sakit...sakit...sakit la sayang...
apa salah saya sampi awk wat saya cm ne...
knp awk muncul dpn saya...
knp awk muncul dalm hdup saya n wat saya cm ne...
saya nk awak balik la fatin fasihah...
saya da xbleh tahan kesakitan hati saya ne lg...
saya dah xbleh nk belakon benci awk lg..
saya sayang awk fatin fasihah...
saya nak awk !! saya Nak awak !! Saya Nak Awk !!!
<3 <3 <3

saya sayang awak lagi fatin fasihah .

knp la dy xpham2 lg...
saya nk awak balik sayang..
setiap kali saya pangdang awk saya ase ati saya ne d cucuk2 gan jarom..
saya xde niat pown nk maen en awk cyg...
saya xnk berlaku lg dlm hdup saya pe y awk da wat kt saya seblom ne..
saya nk fatin fasihah saya gan penuh hati cinta...
saya nk mula en hdup atynfong yang baru...
balik la sayang...saya tgu awak...
xde owg laen y leh pegang tgan saya tok tman berjalan...
love you sayang...<3