Powered By Blogger

Tuesday 10 May 2011

nice game !!!

kali pertama saya di permaenkan oleh insan y saya sayang sgt2 selame ne...
xpnah ku ada niat tok permaenkan dy..
sampai ati awk fatin fasihah..
saya ingtkn selame ne awak sayang saya sampai kn awk sangup tingal gan saya mlm tu..
sampaikan saya sanggup tunaikan apa y awk nk..
maruah saya , barang2 saya , duit2 saya , dan skrng cinta saya...
saya percayakan yang awk akn bawak cinta ite cmpai ke pelamin..
tp tidak...awk hanya maen en hdup foong yun wah selame ne...
awk da buktikan yang cinta ite hanya setakat di bibir saja...
dan awk da buangnya dngn meludah d tp tong sampah..
betapa sakitnya ati ne smpi kn menelan pil tdo 20 bijik(2 papan) sekali gus..
sbb xdpt tahan ati tu d hancur en dngn di pijak2..
sayang saya kt awk melebihi sume atin fasihah...
smpikan saya melupakan diri saya..
awk hebat sayang...awk menang dlm permaenan y awk anjurkan...
saya kalah dalm seumor hdup saya...
kepada fatin fasihah sayang...

monster
atynfong...

No comments:

Post a Comment