Powered By Blogger

Saturday 7 May 2011

tanda seorang lelaki yang sayang !!!

tanda-tanda ne sume benar dalam hdup atynfong..

sekiranya kamu meyedari teman lelaki kamu sentiasa bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kamu dengan rela hati , nyata kamu tidak silap memilih teman hidup . situasi ini terang-terangan sudah menjelaskan perkara sebenar, si dia bukanlah jenis owg yang berdamping dengan mu sekadar suka-suka ataupun untuk memgambil kesempatan , tetapi atas dasar cinta yg sebenar . betapa untungnya kamu fatin fasihah...selain itu jika teman lelaki mu sentiasa buat hatimu senang dan terhibur , itu tandanya dia inginkan perhubungan yg serius daripada kamu . sudah tuntu dlm sebuah hubungan kita inginkan sesuatu kenangan yang manis utk dikenang..jika tidak hairanlah lelaki sebegini sentiasa inginkan suasana yang ceria setiap kali berdampingan dengan owg yg dianggap istimewa dlm hidupnya. padanya sudah menjadi tanggungjawab untuk menbuatkan hati owg yang disayangi sentiasa senang dan terhibur...

janganlah kamu anggap teman lelakimu seorang y kuat membebel sekiranya setiap masa dia cube memberi nasihat . ingat nasihat bermaksud mengingati . dia akn sentiasa mengingati owg yang dy sayang agar hubungan yang terjalin berjalan lancar tanpa sebarang masalah , itu tandanya dia amat meyayangi perhubungan diantara kamu . jadi terbukaklah hati kamu untk mendengar nasihatnyaa.. jika sudah sayang macam-macam akn kamu fikirkan termasoklah bimbang dan kehilangannya . begitu juga la jika teman lelaki kamu  memyatakan dia selalu memikir dan merisaukan kesudahan hubungan kamu. ini bermakna dia selalu fikirkan mengenai perhubungan kamu dan bagaimana untuk menyelamatkannya dari berakhir begitu sahaja . kalau boleh biarlah ke jinjang pelamin, baru puas hati..


dengan pengorbanan paling besar sekali gus menjelaskan lagi betapa si dia meyayangi dirimu apabila teman lelakimu lebih mementingkan diri kamu berbanding dirinya sendiri . apa sahaja yang dilakukan semata-mata untukmu . asalkan kamu sentiasa selesa dan berasa selamat setiap kali bersama dirinya..
          
                        "jadi hargailah lelaki dan terimalah si dia seadanya..
                         berilah diri kamu peluang utk kembali mencintai
                         seseorang yang bergelar lelaki..."

khas ditujukan kepada FATIN FASIHAH ZAHRI SAYANG...

No comments:

Post a Comment